Υπάρχουν ορισμένοι τομείς της ζωής όπου τα λάθη πρέπει να αποφεύγονται καλύτερα και αυτό ισχύει όταν πρόκειται για τη λειτουργία ενός website, πέρα από το web hosting. Μπορείτε σίγουρα να μάθετε από τα λάθη σας όταν έχετε ένα website, αλλά αν αφιερώσετε χρόνο για να κάνετε την εργασία σας, μπορείτε να αποφύγετε εντελώς τα λάθη. Ποια είναι λοιπόν μερικά από τα πιο κοινά λάθη στον website και πώς μπορείτε να τα παρακάμψετε επιδέξια;

1. Μην ξεχνάτε να έχετε σχέδιο για το website

Δεν θα ανοίγατε ένα εστιατόριο χωρίς πρώτα να δημιουργήσετε εξαντλητικά ένα επιχειρηματικό σχέδιο. Από την αρχή της, στην αγορά – στόχο, την προώθηση, την έναρξη και τη συνεχή ανάπτυξη, σίγουρα θα ερευνήσετε κάθε πιθανό στάδιο δραστηριοτήτων. Πρέπει να είναι το ίδιο όταν ξεκινάτε ένα website.

Ίσως το πιο σημαντικό συστατικό της επιτυχούς ανάπτυξης ενός website είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου. Το πρωτότυπο ποιοτικό περιεχόμενο είναι το κλειδί για την ευαισθητοποίηση της σελίδας σας, την αξιοπιστία και την εξουσία σας στην περιοχή που επιλέξατε, καθώς και τη βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης. Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι κυρίαρχο και το μάρκετινγκ είναι ένας αποδεδειγμένος τρόπος για τον καθορισμό της κυριαρχίας.

2. Μην υποθέτετε ότι οι μεγαλύτερες σελίδες είναι καλύτερες

Το υπόλοιπο διαδίκτυο, με τα χαριτωμένα βίντεο γατάκι και τα κουτσομπολιά διασημοτήτων, απέχει μόλις ένα σύντομο κλικ. Είναι σημαντικό να μην απαιτείτε υπερβολική συγκέντρωση από το κοινό σας και οι υπερβολικά μεγάλες σελίδες μπορούν να απενεργοποιηθούν οριστικά. Μια μακρά σελίδα με τεράστιο όγκο κειμένου μπορεί να είναι υπερβολική προσπάθεια, πράγμα που σημαίνει ότι απλά δεν θα μπορέσετε να κρατήσετε την προσοχή του κοινού σας για αρκετό καιρό για να παραδώσετε το επιθυμητό μήνυμα.

Το κείμενό σας πρέπει να είναι καλογραμμένο και να εμφανίζεται σε κομμάτια εύκολα εύπεπτα. Μπορείτε ακόμη και να επωφεληθείτε από τη διάσπαση του περιεχομένου σε κατάλληλες υποομάδες, στις οποίες στη συνέχεια μπορούν να διατεθούν οι δικές τους σελίδες. Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι πολλοί αναγνώστες θα ξεφυλλίσουν τελικά τη σελίδα, οπότε μην υποτιμάτε τη σημασία των υποτίτλων και των σημείων.

3. Μην εστιάζετε αποκλειστικά στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας

Ναι, η πιθανότητα είναι ότι το website σας υπάρχει αποκλειστικά για την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, κάτι που τον καθιστά σαν αμέτρητους άλλα websites στον τομέα της εμπειρίας σας. Τι σας κάνει διαφορετικούς; Ένα απλό website που προσφέρει απλώς το εν λόγω προϊόν ή υπηρεσία δεν θα διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές του. Τι κάνει το website σας και κατ ‘επέκταση, εσάς ή/και την εταιρεία σας μοναδικό;

Δώστε προσοχή στην επωνυμία και μην φοβάστε να εισάγετε την προσωπικότητά σας στην επιχείρησή σας που βασίζεται στο διαδίκτυο. Έχετε μια εταιρική ή προσωπική φιλοσοφία ή κάποιο συγκεκριμένο λόγο για τον οποίο αποφασίσατε να αρχίσετε να προσφέρετε το προϊόν ή την υπηρεσία; Η εξατομίκευση κάνει μια πολύ πιο μοναδική εμπειρία για τον καταναλωτή.

4. Μην ξεχνάτε ότι χρειάζεστε σαφή παρότρυνση για δράση (call to action)

Οι χρήστες βρήκαν το website σας και συγχαρητήρια, αλλά η μάχη δεν έχει τελειώσει. Τι θέλετε από αυτούς τώρα; Είτε πρόκειται για αγορά, είτε για προβάδισμα είτε για συνδρομή, πρέπει να τα ωθήσετε σαφώς προς την κατεύθυνση του επόμενου βήματος. Ο σχεδιασμός και το περιεχόμενο του website σας θα έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον τους αν το έχουν φτάσει μέχρι τώρα, και όμως πρέπει να προσθέσετε μια πρόοδο στο επόμενο επίπεδο αλληλεπίδρασης, συμπεριλαμβάνοντας μια αποφασιστική παρότρυνση για δράση – ένα απλό και απλό επόμενο βήμα για τη σχέση σας με τον χρήστη.

5. Μην χρησιμοποιείτε διαφάνειες εάν θέλετε να λειτουργεί η αρχική σας σελίδα

Οι προβολές διαφανειών μπορεί να είναι αισθητικά ευχάριστες, αλλά μέχρι εκεί. Όσον αφορά την παράδοση ενός μηνύματος, είναι αναποτελεσματικές. Οι πληροφορίες είναι σίγουρα εκεί, αλλά μην υποθέσετε ότι ένας θεατής θα κοιτάξει την παρουσίαση από τη στιγμή που θα φορτωθεί η σελίδα. Μπορεί να το κοιτάξουν και να αρχίσουν να το διαβάζουν, για να μετακινηθεί η παρουσίαση στο επόμενο τμήμα.

Δεν είναι βέβαιο ότι ο θεατής θα προσπαθήσει να επιστρέψει και να διαβάσει το στοιχείο, οπότε είναι καλύτερο να το κάνετε χωρίς αυτήν τη μέθοδο προβολής πληροφοριών. Φαίνονται όμορφα, αλλά είναι αρκετά άχρηστα και μπορούν να διαδώσουν το τελικό σας μήνυμα. Το website σας μπορεί να υπάρξει χωρίς αυτές.

6. Μην ξεχνάτε ότι το NAP (όνομα, διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου) πρέπει να είναι ενημερωμένο

Είναι ένα αρκετά απλό βήμα, και όμως μπορεί εύκολα να αγνοηθεί. Η εταιρεία σας ή οποιαδήποτε εσωτερικά τμήματα έχουν υποστεί αλλαγή ονόματος; Έχετε μετακομίσει σε νέα τοποθεσία ή έχετε αλλάξει αριθμούς τηλεφώνου; Το NAP σας πρέπει να εμφανίζεται με σαφήνεια και να ενημερώνεται ανάλογα με τις ανάγκες, αφού είναι τόσο εύκολο να χάσετε έναν πελάτη για πάντα εάν οδηγηθεί σε εσφαλμένη τοποθεσία ή δεν είναι σε θέση να επικοινωνήσει μαζί σας μέσω μιας μεθόδου της επιλογής του.

7. Μην παραβλέπετε τη σημασία του blog του website σας

Το blog του website σας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της συνολικής επιτυχίας σας. Ένα blog είναι το σημείο όπου μπορείτε να εξατομικεύσετε το website σας και επομένως να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας. Είναι όπου μπορείτε να προσθέσετε φρέσκο ​​και ενδιαφέρον περιεχόμενο που σχετίζεται με τις πιθανές μετατροπές σας με τον τρόπο που δεν μπορεί να κάνει μια απλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Το blog σας πρέπει να έχει τακτικές προγραμματισμένες ενημερώσεις, με περιεχόμενο σχετικό και καλογραμμένο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *